לאחר מותו של שותפו מזה ארבעים שנים, פידלמן, רסטוראטור קשיש, מוצא עצמו נלחם על הסדנה שלו העומדת בפני סגירה. הוא נאלץ להאבק בנוח בנו, אליו התנכר במשך שנים, שמבקש לסגור את הסדנה ולבנות במקומה בית דירות. היחיד שנרתם לעזרתו של פידלמן הוא אנטון השוליה, נווד, בחור צעיר ואבוד שמסתתר מהעולם בסדנה ומבקש להמשיך את דרכו של פידלמן. המשולש מסתבך כאשר אנטון מתאהב בחווה, אשתו של נוח הבן. חווה עומדת ללדת בכל רגע ומרגישה כלואה בתוך ההיריון שלה. עבור בעלה נוח היא הופכת לכלי קיבול לתינוק שבדרך; עבור אנטון המחזר אחריה היא הופכת למושא משיכה מינית מוזרה דווקא בזכות ההיריון. מכאן ואילך שני הבנים מתחרים לא רק על אותו האב, אלא גם על אותה האישה ועל התינוק שבקרבה. פידלמן שכשל בתפקידו כאב לבנו נוח, הופך לדמות אב עבור השולייה. יחד הם מנסים להציל את הסדנה, ובמידה מסויימת גם את עצמם. אך ככל שתהליך זה הולך ומעמיק, פידלמן שזוכה בבן חדש, הולך ומאבד את הבן הביולוגי, נוח עד לנקודה שבא יאלץ להכריע מה חשוב לו יותר- הישן או החדש? המשולש מסתבך כאשר אנטון מתאהב באשתו של נוח הבן הביולוגי. חווה עומדת ללדת בכל רגע ומרגישה כלואה בתוך ההיריון שלה. מכאן ואילך שני הבנים מתחרים לא רק על אותו האב, אלא גם על אותה האישה ועל התינוק שבקרבה. פידלמן יאלץ לבחור בין הבן, לכאורה, שימשיך את דרכו לבין בנו הביולוגי, בחירה שפירושה השלמה עם מוות הולך וקרב.