זה הג'וב האיטלקי הכל כך ברור, אני בדרך לקנט שבאנגליה למרוץ של פעם בחיים. אבל קודם אני צריך להתכונן. אז, זה מסלול הבדיקה Fiorano שבאיטליה שבו אני מבלה זמן לא מתכונן בכלל. אני מנסה את מכון הכושר אבל זה שטויות כל כך, במקום זאת אני מחליט להשוות את הפרארי 458 איטליה ואת המהדורה המוגבלת של 599 GTO, על הנייר, זה לא נראה הוגן. אבל במציאות ...., התחנה הבאה היא מסלול המירוצים הידוע לשמצה Imola. סטיג מצטרף אלי כדי להפיק את המרב של הפורשה GT3 ובן דודו בעל הגירסה העירומה GT3 RS. וגם הגירסה הנוכחית של למבורגיני גייארדו Superleggera (קלה במיוחד) LP570-4, וגירסת חסרת רסן של המרצדס SLS AMG עם דלתות ה-Gullwing שלה. הפנים שלי גם מקבלים אימון, בזכות אריאל אטום. עם מנוע V8. ואז, מסיבה כלשהי, סטיג עושה משהו נורא לפנים של רובנס באריקלו. ההשוואה האיטלקית הסופית שלי באה מן הרכב שמחירו 1.3 מיליון ליש"ט, שיאן זמני הקפה של המסלול הנורבורגרינג - הזונדה R עם V12 ו- 750 כ"ס וצמיגים חלקלקים. לבסוף אני מוכן לחזור לאנגליה בשביל בפעם הראשונה בחיי לעשות מירוץ של מכוניות סיור קלאסיות ... אני לא מכיר את המכונית, אני לא מכיר את המסלול ואני מול 20 יריבים מנוסים ... מה כבר יכול להשתבש?