אחד מסרטי המפתח באירופה של שנות ה-60 וסירטו הטוב ביותר של גודאר מן התקופה הפרה-מהפכנית. הוא עצמו תאר את "סופשבוע" כ"יצירה שנמצאה על גל גרוטאות" וכ"סרט שאבד בקוסמוס". כדי להפגין את השקפותיו המהפכניות, סלפסטיק, אלימות, רטוריקה פוליטית ועבודת-מצלמה וירטואוזית. התוצאה היא סרט אמביציוזי רב עוצמה, הומור ויופי יוצא דופן. "הסרט המיסטי החזק ביותר מאז ''החותם השביעי''", "יצירה מקורית גדולה", "חזיון גודארי על הגיהנום" - אלה רק מקצת מן התגובות להן זכה הסרט עם צאתו.