בתקופה שבה ממשלות מפיצות "פייק ניוז" כדי ליצור בלבול וחוסר וודאות, נהיה קשה יותר ויותר למצוא את האמת. בעוד חברות החדשות הגדולות עדיין בודקות את העובדות באמצעות מקורות מבוססים משלהן, משתמשי אינטרנט מנוסים מגלים שיש דרכים חכמות ומדויקות יותר לעשות זאת בעצמם. הסרט החדש עוקב אחר בלינגקאט - צוות בינלאומי של עיתונאים חוקרים, שמשתמשים בידע שלהם במדיה החברתית, בטכניקות שחזור ובניתוח של סאונד כדי להיכנס לעובייה של הקורה ולנהל מחקר מעמיק בפרשות שונות. למשל, בהתרסקות המטוס המלזי הם עשו זאת בעזרת שימוש ב-Google Earth, צילומי Dashcam ופרופילים בפייסבוק, או במעקב אחר הזוועות בסוריה, ע"י בחינת האותנטיות של סרטי וידאו ואחסונם במאגר מידע עצום עבור תביעות עתידיות אפשריות. בלינגקאט, אותה מוביל אליוט היגינס, עלתה לכותרות שכשחשפה ששני החשודים בניסיון ההתנקשות במרגל הרוסי סרגיי סקריפל הם סוכנים של המודיעין הצבאי הרוסי ואף ביקרו בישראל. הבמאי האנס פול משרטט בסרטו בבהירות, בעזרת ראיונות ודוגמאות אקטואליות מרתקות, כיצד אפילו הארגונים והרשויות המרכזיים ביותר אינם יכולים להגיע לרמה של כושר ההמצאה של אותו ארגון מתנדבים קטן ויצירתי.