שלושה זוגות, האחד ניו יורקי, השני בברלין והשלישי בטוקיו, עומדים לפני הכרעה זהה - פרידה או חיים משותפים. הארטלי בונה שלוש עלילות כמעט זהות עם וריאציות על אותם דיאלוגים, החוזרים על עצמם כמו אילתור מוזיקלי. יחד עם סימני ההכר הסיגנוניים של הארטלי והשנינות של הדיאלוגים , הוא מוותר הפעם על אלמנטים נרטיביים לטובת כוריאוגרפיה קולנועית טהורה של הדמויות בסרטו. הארטלי מופיע בדמות עצמו בסיפור השלישי בסרט, שהוא בעצם גם סיפור התאהבותו שלו עצמו בשחקנית היפנית המדהימה מיהו נקאידו.